Friday, March 18, 2011

It Touched me and u


Assalamualaikum.
hari ini saya sangat rajin mahu 
update blog. so, saudari saudara 
sekalian rajin2 jugak la comment ye. hihik

ok, berdasarkan kepada tajuk
entri di atas, saya ingin mengeSHARE 
dengan rakan2 sekalian tentang peristiwa
yang berlaku semalam.
sys tak peduli kalau anda semua mahu
cakap ayat saya ini skema. ;p

malam tadi, masa saya tengah syok2 melayan
lagu2 dari Maher Zain, sy pun terbuka hati la nak
baca comment yang ada kat mv tu.
fuhhh touchingg giler.
saya sangat tertarik kat dua comment ni.
dua comment ni sy dpt dr dua mv maher zain.



so, sila lah baca comment yang ada pada gmbr di bawah.
jangan malu2 yer.. ;P



 read the longest comment.




 this song really remind peoples to Rasulullah saw.







Subhanallah! thats all i can said.
i'm ended up being speechless.



and 



i'm grateful being a muslim. 
alhamdulillah. memang benar kata orang,
aura Maher Zain ni sangat kuat.
even mak cik mak cik pun nyanyi lagu ni.
budak2 yang xpandai sangat english
pun maen hentam je nyanyi, yang 
penting bunyi nya sama. haha.
tp memang tabik la kt mereka. 
saya pun suka jugak nyanyi lagu mz  ni. haha.
tp masa saya sorang2 sahaje la. 



jom kta layan lagu mz japp...


=)








3 comments:

  1. subahanAllah.... mk nangis kmk baca komen nok panjang gilar ya. ng la... even bpk kmk nok sik brapa minat lagu2 nasyid pun boleh suka... kakak kmk nok prangey sik brapa mk oke ya pun suka... mmg... HE'S THE MAN!

    ReplyDelete
  2. subhanallah... x sangka aura nya boleh tarit org masok islam. Alhamdulillah... bertambah saudara kita~ :D

    ReplyDelete
  3. ya lah, HE IS THE MAN.
    even org kaki lepak pun pande suka dgr lagu tok.hihi
    da la one package XD
    bangga kmk jd muslim.
    cuba la kmk jd org yg pasang lagu ya kt melaka.
    hihihi
    bang polis, ktk pasang lagu mz kt opis sak cdak cya sejuk ati dgr. =)

    ReplyDelete