Sunday, March 13, 2011

NOW I KNOW!


ok entry hari ni aku nak bagitaw
aku happy sbb aku da dpt identify mv yg ada
unsur illuminati atau tak.



baru2 ni dlm fb kwn aku ada tag kt fb aku
satu mv la, lagu orangputeh
aku xmaw kasi tau ape tajuk 
lagu tu sbb takt nanti aku kene
report sbb merosakkan lagu org. haha.



mase first2 aku tgk lagu ni kan, memang giler la, 
mcm kate kwn2 aku, intro lagu ni memang creepy!
kalau xcaye sudah. haha
tp kan mase first2 aku tgk mv tu, aku terus tertanye2,
knp mesti guna triangle dlm mv die,



pastu aku pk positif je la, haha.
pastu move on lagi tgk mv tu, tb2
ade pulak satu mata kt mv tu,
lepas tu simbol tangan,
lepas tu lagi simbol kepale kambing.
Nah! memang dah sah lagu ni ada unsur illuminati.
aku yakin sgt2.
haha. korang mesti xtahu betapa gembiranya aku sbb 
dpt discover bende ni sendiri. hihihi.



k la, see u all next time. hihi.



*entry aku simple and short aje hari ni sbb aku da mls.
hujan ni membuat aku jd makin mls. hahaha. gudnite u oll!~


assalamualaikum.



No comments:

Post a Comment